Uživatel:
Heslo:

Zpět na seznam seminářů a školení

Rozpočtová skladba, účetnictví a jejich vazby - webinář




Datum konání:
14.05.2024
Doba konání:
9:00 - 13:00
Místo konání:
webinář
Lektor:
Ing. Jiří Lorenc
Cena:
1690,- Kč
Instituce:
Mgr. Martina Lorencová
Akreditace instituce:
AK/I-18/2020
Akreditace programu:
AK/PV-94/2021
Obsazenost:
volno

Ukaž na mapě   Ukaž na mapě

Seminář je určen pro:

  • rozpočtáře, účetní a ekonomy obcí, měst a krajů,
  • vedoucí pracovníky ÚSC (starosty, vedoucí odborů),
  • zastupitele zajímající se o problematiku rozpočtu a účetnictví.

Program semináře :

  1. Úvod do problematiky
  2. Novinky v oblasti vyhlášky č. 412/2021 Sb., o rozpočtové skladbě a Pokynu MF k postupu podle vyhlášky o rozpočtové skladbě
    • Oblast obecných zásad rozpočtové skladby
    • Změny v druhovém a odvětvovém členění
    • Vazba na účetnictví
    • Diskuse k nejčastějším chybám a nejasnostem z roku 2023
  3. Informace v oblasti výkaznictví - výkaz FIN 2-12 M
    • Záporné, nepravděpodobné položky
    • Novinky ve vykazování
  4. Poznámky k rozpočtovému procesu (zák. č. 250/2000 Sb.)
    • Struktura a obsah rozpočtu
    • Změna struktury v průběhu roku
    • Rozpočtová opatření, úprava rozpisu rozpočtu
    • Rozpočet a transfery
  5. Aktuální zkušenosti s transfery
    • Transfer na základě jednotkových nákladů
    • Paušál
    • Vztah k příspěvkové organizaci
  6. Vazby, kontrolní mechanismy v účetních a finančních výkazech
  7. Diskuse, řešení rozpočtových a účetních případů dle podnětů účastníků semináře

 

On-line školení proběhne v prostředí Microsoft Teams.

Před on-line seminářem Vám bude zaslán odkaz pro připojení a materiály k výkladu. Faktura a osvědčení Vám budou zaslány po absolvování semináře.

V případě potřeby je možné domluvit vyzkoušení připojení, případně pomoci Vám připojení nastavit prostřednictvím vzdáleného přístupu (program TeamViewer).

 

Závazné objednávky prosím:

 

Přednostně se prosím přihlašujte na výše uvedených webových stránkách, při objednávce zaslané e-mailem uvádějte:

  • údaje o organizaci - název, adresa, IČO, e-mail
  • titul, jméno, příjmení, datum a místo narození účastníků školení
  • určení zda účastník je úředníkem dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících

 

Storno přihlášky je možné 3 dny před konáním semináře.




PŘIHLÁŠKA K TOMUTO SEMINÁŘI



Pro snadnější přístup k námi poskytovaným službám doporučujeme provést Vaši registraci ZDE.
Pokud již zaregistrovaní jste, přihlašte se prosím vyplněním svého uživatelsého jména a hesla v pravém horním rohu stránky.

Pokud i nadále nechcete být registrováni, můžete vyplnit pro přihlášení se na tento seminář/školení níže uvedený formulář:

Název firmy:
IČO:
DIČ:
Ulice a číslo domu:
Město:
PSČ:
Telefon:
Funkční emailová adresa:
Kraj:

Registrovat účastníky (max. 6):
1.
Titul před jménem:
Jméno:
Příjmení:
Titul za jménem:
Datum narození:
Místo narození:
Typ účastníka:

Přihlásit se

Vaše osobní data, která jsou součástí registrace nebo nám byla sdělena během Vaší objednávky, jsou naší společností považována za diskrétní a jsou chráněna proti zneužití podle zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.
Údaje o registrovaných uživatelích nesdělujeme třetím osobám. Výjimku tvoří pouze údaje, které přímo souvisejí s vyřízením Vaší objednávky a to pouze v nutném rozsahu (např. adresa pro poštu).
Vyplněním registračního formuláře nám zároveň dáváte souhlas ke shromažďování a archivování Vašich osobních údajů. Poskytnutím údajů v registraci souhlasíte s tím, aby naše společnost údaje zpracovávala a využívala pro interní a marketingové potřeby.




M LORDY s.r.o., 68737 Polešovice 756, IČO: 26942178, tel.: 777 301 680, 777 301 623