Seminář je určen pro: rozpočtáře, účetní a ekonomy obcí, měst a krajů, vedoucí pracovníky ÚSC (starosty, vedoucí odborů), zastupitele zajímající se o problematiku rozpočtu a účetnictví. Program semináře : Úvod do problematiky Novinky v oblasti vyhlášky č. 412/2021 Sb., o rozpočtové skladbě a Pokynu MF k postupu podle vyhlášky o rozpočtové skladbě Oblast obecných zásad rozpočtové skladby Změny v druhovém a odvětvovém členění Vazba na účetnictví Diskuse k nejčastějším chybám a nejasnostem z roku 2023 Informace v oblasti výkaznictví - výkaz FIN 2-12 M Záporné, nepravděpodobné položky Novinky ve vykazování Poznámky k rozpočtovému procesu (zák. č. 250/2000 Sb.) Struktura a obsah rozpočtu Změna struktury v průběhu roku Rozpočtová opatření, úprava rozpisu rozpočtu Rozpočet a transfery Aktuální zkušenosti s transfery Transfer na základě jednotkových nákladů Paušál Vztah k příspěvkové organizaci Vazby, kontrolní mechanismy v účetních a finančních výkazech Diskuse, řešení rozpočtových a účetních případů dle podnětů účastníků semináře Na semináři obdržíte materiály k výkladu, fakturu a osvědčení. Občerstvení zajištěno. Závazné objednávky prosím: na webových stránkách www.mlordy.cz e-mailem: martina1.lorencova@gmail.com Přednostně se prosím přihlašujte na výše uvedených webových stránkách, při objednávce zaslané e-mailem uvádějte: údaje o organizaci - název, adresa, IČO, e-mail titul, jméno, příjmení, datum a místo narození účastníků školení určení zda účastník je úředníkem dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících Storno přihlášky je možné 3 dny před konáním semináře.
Seminář je určen pro:
Program semináře :
Na semináři obdržíte materiály k výkladu, fakturu a osvědčení. Občerstvení zajištěno.
Závazné objednávky prosím:
Přednostně se prosím přihlašujte na výše uvedených webových stránkách, při objednávce zaslané e-mailem uvádějte:
Storno přihlášky je možné 3 dny před konáním semináře.