Uživatel:
Heslo:

Zpět na seznam seminářů a školení

Rozpočtová skladba, účetnictví a jejich vazby - webinář




Datum konání:
27.01.2025
Doba konání:
9:00 - 13:00
Místo konání:
webinář
Lektor:
Ing. Jiří Lorenc
Cena:
1690,- Kč
Instituce:
Mgr. Martina Lorencová
Akreditace instituce:
AK/I-18/2020
Akreditace programu:
Obsazenost:
volno

Ukaž na mapě   Ukaž na mapě

Seminář je určen pro:

  • rozpočtáře, účetní a ekonomy obcí, měst a krajů,
  • vedoucí pracovníky ÚSC (starosty, vedoucí odborů),
  • zastupitele zajímající se o problematiku rozpočtu a účetnictví.

Program semináře :

  1. Úvod do problematiky
  2. Výhled změn v oblasti účetnictví, rozpočtu, rozpočtových pravidel
  3. Novinky v oblasti vyhlášky č. 412/2021 Sb., o rozpočtové skladbě a Pokynu MF k postupu podle vyhlášky o rozpočtové skladbě
    • Změny v druhovém a odvětvovém členění (náhrady za nezpůsobenou újmu, finanční investice, vykazování krizových opatření apod.)
    • Vazba na účetnictví
    • Diskuse k nejčastějším chybám a nejasnostem z roku 2024
  4. Informace v oblasti výkaznictví - výkaz FIN 2-12 M
  5. Vybraná účetní a rozpočtová problematika – zejména:
    • Vztah zřizovatel – zřízená PO
    • Povodně 2024 – související účetní a rozpočtová problematika
    • Nehmotný majetek – licence k SW
    • Fotovoltaika
  6. Poznámky k rozpočtovému procesu (zák. č. 250/2000 Sb.)
    • Transfery z pohledu schváleného rozpočtu a úprav rozpočtu
    • Struktura a obsah rozpočtu
    • Úprava rozpisu rozpočtu
  7. Aktuální zkušenosti s transfery
    • Transfer na základě jednotkových nákladů
    • Paušál
    • Transfery z pohledu účetní závěrky
  8. Účetní závěrka, inventarizace – z pohledu účetnictví a rozpočtové skladby
  9. Diskuse, řešení rozpočtových a účetních případů dle podnětů účastníků semináře

Na semináři obdržíte materiály k výkladu, fakturu a osvědčení. Občerstvení zajištěno.

Závazné objednávky prosím:

 

Přednostně se prosím přihlašujte na výše uvedených webových stránkách, při objednávce zaslané e-mailem uvádějte:

  • údaje o organizaci - název, adresa, IČO, e-mail
  • titul, jméno, příjmení, datum a místo narození účastníků školení
  • určení zda účastník je úředníkem dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících

 

Storno přihlášky je možné 3 dny před konáním semináře.




PŘIHLÁŠKA K TOMUTO SEMINÁŘI



Litujeme, do Vámi vybraného semináře/školení se k dnešnímu dni registrovat nedá.



M LORDY s.r.o., 68737 Polešovice 756, IČO: 26942178, tel.: 777 301 680, 777 301 623